عنوان بازدید
دانلود رایگان نرم افزار سیلواکو 2014 (silvaco 2014) 129
آموزش سیستم های کنترل خطی در متلب 105
ترجمه مقاله Optimum Design of ARC-less InGaP/GaAs DJ Solar Cell with Hetero Tunnel Junction 95
دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت نصب و نگهداری دوربین مدار بسته 91
شبیه سازی مدولاتور و دمدولاتور AM در پروتئوس همراه با سورس پروژه و گزارش کامل 91
کتاب آموزش سیلواکو ATLAS - بخش مقدماتی (به زبان فارسی) 91
نمونه سوالات میانترم آمار و احتمال سال 95 دانشگاه شریف 83
پاورپوینت آموزشی SPSS 83
106 صفحه نمونه سوالات ریاضیات مهندسی با جواب 79
کرک نرم افزار سیلواکو Silvaco 2014 (آپدیت 1399/04/2) 79
عنوان تاریخ ارسال
گزارش کار آزمایشگاه الکترونیک صنعتی یکشنبه 02 شهریور 1399
ترجمه مقاله Optimum Design of ARC-less InGaP/GaAs DJ Solar Cell with Hetero Tunnel Junction یکشنبه 05 مرداد 1399
106 صفحه نمونه سوالات ریاضیات مهندسی با جواب سه شنبه 17 تیر 1399
ترجمه مقاله Role of Doping in Carbon Nanotube Transistors With Source/Drain Underlaps جمعه 13 تیر 1399
نمونه سوالات زبان تخصصی برق سه شنبه 03 تیر 1399
نمونه سوالات میانترم آمار و احتمال سال 95 دانشگاه شریف سه شنبه 03 تیر 1399
کرک نرم افزار سیلواکو Silvaco 2014 (آپدیت 1399/04/2) دوشنبه 02 تیر 1399
دانلود طرح لایه باز کارت ویزیت شرکت نصب و نگهداری دوربین مدار بسته یکشنبه 01 تیر 1399
بهترین پاور بانک های موجود در بازار در سال 2020 شنبه 24 خرداد 1399
شبیه سازی مدولاتور و دمدولاتور AM در پروتئوس همراه با سورس پروژه و گزارش کامل پنجشنبه 22 خرداد 1399
پیشنهاد ما
فیلم های برتر

آیا سئوی سایت تضمینی است؟

برند ها و برندسازی در طراحی سایت
برندها در طراحی سایت، ارزشی را که مشتری برای برند قائل است می سازند. زیرا تلاش و خطر خریدن چیزها را کاهش می دهند. بنابراین به تأمین کنندگان انگیزه ای می دهند که در کیفیت و نوآوری سرمایه گذاری کنند. برندسازی می تواند تجربه مشتری را از نظر زیبایی شناختی افزایش دهد. امروزه نسبت به ده یا بیست سال گذشته علاقه بسیاری به برندها ایجاد و اهمیت انها تشخیص داده شده است.
برندهای پیشتاز به طور مداوم ارتباط خود را با گروهی از مشتریان هدف حفظ می کنند و تضمین می دهند که دارای وجوه تمایز مشخصی هستند. آنها اعتبار خود را از طریق افزایش اعتماد و وفاداری مشتریان از طریق سایت حفظ می کنند.
به هر حال، حتی برندهای بزرگ نیز ممکن است کمتر از حد انتظار سود ببرند. حتی برندهای که زمانی موفق بوده اند، امکان دارد راه خود را گم کنند. در بیشتر موارد دلیل روشن است، اما خیلی دیر تشخیص داده می شود.
برای ساختن یک برند از طریق طراحی سایت، هیچ فرمول جادویی وجود ندارد. با وجود این، برندهایی که شور و حال خود را از دست می دهند باید گذشته خود را با زمان حال مقایسه کنند و با در نظر گرفتن سه چیز به آینده بنگرند: ارتباط، تمایز و اعتبار.
به محض اینکه یک برند تماس خود را با مشتری از دست بدهد یا مخاطب بالقوه جدید را ندیده بگیرد ارتباطش قطع می شود.
برندهای موفق، خواسته ها و نیازهای سهامداران خود را می دانند و پیشنهادهای خود را طوری مطرح می سازند که ارتباطشان حفظ شود. تمایز یکی از مهم ترین اجزای برندسازی موفق است و با توجه به اینکه برندها بر وعده ها و اعتماد مبتنی هستند باید معتبر باشند. مشتریان این حق را می دهند که نیازهای آنها را برآورده سازند.
برندها دارایی های مهمی هستند. بزرگ ترین برندها با این چشم انداز ایجاد می شوند که دارایی هایی هستند با پتانسیل ارزنده بودن و زمانی که این پتانسیل ها بالفعل می شود. برندهای بزرگ به عنوان دارایی های ارزنده مدیریت شده و بزرگ تر می شوند.
هرکسی که مسئول ایجاد و مدیریت برند است، باید طبق دو اصل راهنما عمل کند: مدیریت پویای برند به عنوان دارایی و نفوذ همیشگی برند به عنوان نیروی راهنما.
نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]